Výkon | 0,09 ~ 355 kW | ||
Otáčky | 3000/1500, 1500/1000, 1500/750 ot./ min -1 | ||
Osová výška | 80 ~ 355 | ||
Napätie | 400 V | ||
Frekvencia | 50 Hz | ||
Trieda ochrany | IP55 | ||
Výkonová trieda | - | ||
Izolačná trieda | F/B | ||
Farba | RAL 7030 (stonegray) | ||
Pripevnenie | IM B3, IM B35, IM B5, IM B14, IM B34 | ||
Druhy chladenia |
Vltastné chladenie, IC 411 Prídavné vzduchové chladenie, IC 416 |
||
teploty | - 20 ~ 40 °C | ||
Maximálna n.v. | 1000 m nad hladinou mora | ||
Púzdro |
do BG 132 Aluminium od BG 160 up cast iron |
||
Smer otáčok | Pravé / ľavé | ||
Konfigurácia |
Kvadratický krútiaci moment Vhodné pre použitie s frekvenčným meničom Vyrovené podľa EN 60034 (IEC 60072) PTC z veľkosti rámu 160 na štandard Terminálová skrinka je voliteľne horná, pravá alebo ľavá Nohy motora v hliníkovom plášti sú (de-) namontovateľné |
Dvojobrátkové elektromotory
Motory striedavého prúdu sú hnacou silou väčšiny priemyselných strojov. Dvojobrátkové motory umožňujú nastavenie spotrebovaného výkonu podľa potrieb aplikácie. To umožňuje výrazné úspory energie znížením rýchlosti motora, aby sa minimalizovala spotreba energie. Dvojobrátkové elektromotory môžu byť pripravené pre konštantný krútiaci moment alebo variabilný krútiaci moment (kvadratický krútiaci moment).
Výhody a nevýhody dvojobrátkového elektromotora
Dvojobrátkové elektromotory majú v porovnaní s inými prístrojmi na reguláciu otáčok, ako sú frekvenčné meniče, výhody, pretože dochádza k menším stratám energie. Je to preto, že väčšina energie sa používa na pohon motora a nevykonáva sa žiadne elektrické pulzné prepínanie. Systém je omnoho jednoduchší a ľahšie použiteľný v porovnaní s inými dostupnými metódami regulácie rýchlosti. Dvojobrátkový elektromotor má však nevýhodu rýchleho mechanického opotrebovania v dôsledku meniacich sa rýchlostí v takom drastickom pomere; tento typ spojenia tiež vytvára vysoké harmonické skreslenie počas posunu pólov.